نامادری جان

خدایا بگیر از من هر آنچه تو را از من میگیرد...

 

سلام به خواهر ها و برادر ها.آقا امروز من یه سوالی دارم اگه آدم نخواد سر کلاس گوش بده از حقوق معلم کم میشه؟؟؟

امروز سر کلاس عربی دبیر عربیمون ک بنا ب دلایلی بهش میگیم نامادری سیندرلا گیر داد ب من تو چرا سر کلاس گوش نمیدی.آخه نامادری جان از تو ک چیزی کم نمیشه تو درست رو میدی پولت رو میگیری.تموم شد رفت.در ضمن من نه حرف میزدم نه ب درو دیوار نگاه میکردم داشتم خیر سرم تمرینامو از رو تخته چک میکردم.هی میگه تو باید حواست ب من باشه.دیوار کوتاه تر از منه بدبخت پیدا نمیکنن.بابا بین 30-40 تا بچه چرا عدل میای ب من گیررررر میدی؟؟؟؟حالا اینا ب کنار یه بار یه سوتی جلوش دادم در حد هیئت دهنو(بچه محلا میدونن هیئت دهنو چیه).داشتم میگفتم این معلم ما همیشه نیشش تا بنا گوش بازه(قابل توجه همکلاسیا یه وقت نرن لاپورت بدن از نمره انضباط همایونی ما کم شه)وقتی ام میخواد یه چیز مهمی رو بگه اون لبای همایونیش از بنا گوش رد میکنه میرسه ب بنا کله(هه هه نمکدووون).یه بار ک داشت یه مطلب خیلی مهمی رو میگفت تا خندید بلند داد زدم(هر هر هر)اونم فهمید و ب روش نیاورد خداوندا مراقب این اضباط همایونی ما باش.خلاصه اینو میخوام بگم ک نامادری جان واسه نمره ی عربی امسالم تره هم خرد نخواهد کرد.خداوندااا...........

 

 

پ.ن:با همه ی این چیزا ازش بدم نمیاد انسان خوبیه.ولی وقتی اون روی نامادری سیندرلاییش بالا میاد ادم خودشو...میکنه.

 

پ.ن:بنا کله چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 12 آذر 1390برچسب:,ساعت 21:56 توسط باران| |

Design By : Night Melody